عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل چگونه انجام می شود؟

در بعضی از مواقع ممکن است دچار نقص یا اشکال در عملکرد لپ تاپ یا کامپیوتر شویم. در چنین شرایطی عملاً ما اطلاع چندانی درباره مشکل کامپیوتر نداریم. بنابراین نیاز به عیب یابی سیستم کامپیوتر خواهیم داشت. شرکت سرویس کامپیوتر تهران خدمات عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل را به مشتریان و کاربران ارائه می دهد.

ضرورت عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل

عیب یابی سیستم کامپیوتر در منزل کاری کاملاً تخصصی می باشد و نیاز به فنون خاصی دارد. بیشتر محصولات دیجیتال و الکترونیک برای انجام تعمیرات نیاز به عیب یابی اولیه دارند. در واقع اشکال و نقص به وجود آمده در سیستم های الکترونیک و دیجیتال در نگاه اول محرز نیست. همین موضوع امکان ارائه نظر کلی یا انجام تعمیرات را با مشکل مواجه می کند. برای انجام تعمیرات باید عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل را مدنظر قرار دهید.

عیب یابی کامپیوتر و لپ تاپ در محل
عیب یابی کامپیوتر و لپ تاپ در محل و منزل شما

 

 

عیب یابی سیستم کامپیوتر در قطعات سخت افزار

عیب یابی سیستم کامپیوتر حضوری بیشتر در رابطه با قطعات سخت افزاری انجام می شود. قطعات سخت افزاری کامپیوتر می توانند به شکل جانبی یا به شکل داخلی مورد استفاده قرار بگیرند. وجود هر گونه نقص در تجهیزات سخت افزاری می تواند عملکرد کلی سیستم را دگرگون سازد. البته وجود نقص در سخت افزارهای جانبی همچون اسکنر، ماشین های اداری، پرینتر و … تنها عملکرد خود سخت افزار را تحت تاثیر قرار می دهد.  

عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل پروسه طولانی تری نسبت به تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در محل دارد و زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد. در واقع عیب یابی زمینه لازم برای انجام تعمیرات و ارائه خدمات کامپیوتری را فراهم می کند. بیشتر تعمیرکاران هزینه تصویبی برای عیب یابی سیستم را به شکل ساعتی دریافت می کنند.

عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل

مزیت عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل

عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل تاثیر به سزایی در برطرف کردن نقص یا مشکل به وجود آمده دارد. با عیب یابی سیستم می توان تعریف درستی از وضعیت کامپیوتر به دست آورد. در واقع تعمیرکاران با عیب یابی صحیح و به موقع می توانند از اشکالات به وجود آمده در روزهای آینده جلوگیری کنند. همچنین تعمیر کامپیوتر را به شکل صحیح و موفق انجام دهند. عیب یابی در قسمت های مختلف کامپیوتر متفاوت است. بنابراین هزینه های تخصیصی مربوط به عیب یابی نیز مختلف خواهد بود. مدارات الکترونیکی کامپیوتر می توانند دچار ایراد شوند. عیب یابی مدارات الکترونیکی قیمت و هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

جالب است بدانید تعمیر کردن پاور هزینه ای به مراتب کمتر از عیب یابی مدارات کامپیوتر را شامل می شود.

عیب یابی نرم افزاری کامپیوتر در محل و منزل

عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل فوری می تواند مربوط به مشکلات نرم افزاری باشد. در جریان عیب یابی نرم افزاری مواردی همچون بدافزارها حذف می گردند و اقدامات لازم برای پاکسازی سیستم کامپیوتر از ویروس انجام می گیرد.

عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل به شکل نرم افزاری

عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل می تواند مربوط به تعمیرات مادر برد باشد. این قطعات در صورت معیوب بودن، تعویض می گردند. ممکن است گارانتی تعویض برد یا سخت افزار تمام شده باشد. در این صورت فرد مستلزم پرداخت هزینه سنگین خواهد شد. در بازار کنونی قطعات مادر برد یا پاور کامپیوتر با قیمت بیشتری عرضه می گردند.

عیب یابی در محل و سودمندی برای مشتریان

عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل برای مشتریان و کاربران بسیار سودمند است. در واقع عیب یابی در محل می تواند هزینه کمتری برای مشتریان به همراه داشته باشد. مشتریان در چنین حالتی از عیب یابی در محل بهره مند می گردند و دیگر نیازی به خروج از منزل ندارند. هزینه های رفت و آمد با عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل حذف می گردد. ضمن اینکه از اتلاف وقت کاربران و مشتریان جلوگیری می شود.

عیب یابی پاور

تعمیر پاور کامپیوتر می تواند به دلایل مختلفی ضروری شود. این عوامل بر تخمین نهایی قیمت تعمیر پاور رایانه تاثیر گذار هستند. متداول ترین دلیل خراب شدن پاور کامپیوتر مربوط به صدمه سیستم در حین نوسانات برقی می باشد. خرابی پاور رایانه با علائمی همچون ری استارت مداوم کامپیوتر یا روشن نشدن آن خود را نشان می دهد.

برای عیب یابی پاور کامپیوتر در محل باید پاور را از رایانه بیرون آورده و مورد تست قرار دهید. با بررسی پاور می توان وضعیت تعمیر یا میزان آسیب دیدگی را تخمین زد. این تخمین قیمت نهایی تعمیر پاور کامپیوتر را تعیین می نماید.

برای تعمیر و رفع نقص پاور کامپیوتر بهتر است ابتدا تمامی مدارها را عیب یابی نمایید. با عیب یابی می توانید قطعات خراب را به خوبی شناسایی کنید.

تعمیرکاران برای عیب یابی مدارات الکترونیکی زمان زیادی صرف می کنند و همین موضوع باعث افزایش هزینه تعمیر و عیب یابی مدارات خواهد شد.

سرویس قطعات

بسیاری از افراد از خدمات سرویس دهی شرکت سرویس کامپیوتر تهران بهره مند می گردند. این سرویس دهی توسط افراد متخصص و کارشناسان باتجربه شرکت سرویس کامپیوتر تهران انجام می شود. سرویس کامپیوتر می تواند وضعیت فنی رایانه به خوبی تشریح نماید و از مشکلات و نقص های آتی آن جلوگیری به عمل آورد. قطعاً این موضوع تاثیر زیادی در صرفه جویی اقتصادی و استفاده بهینه از کامپیوتر دارد.

قطعات الکترونیک و دیجیتالی نیاز به نگه داری و مراقبت دارند. سرویس قطعات الکترونیکی به عنوان بخشی از مراقبت ها حائز اهمیت است.

صورت حساب شرکت

در پایان عیب یابی سیستم کامپیوتر در محل یک فاکتور به عنوان صورت حساب به کاربر یا مشتری ارائه می شود. در این صورت حساب کلیه اقدامات انجام شده بر روی سیستم و خدمات شرکت درج شده است. بنابراین هیچ گونه ابهامی برای مشتری وجود ندارد.

عیب یابی قطعات سخت افزاری دایره وسیعی را شامل می شود. بنابراین بیشتر، هزینه های تعمیر قطعات و عیب یابی آن ها در صورت حساب شرکت ثبت می گردد. مقایسه قیمت تعمیر و دستمزد دریافتی شرکت سرویس کامپیوتر تهران با سایر شرکت ها، منصفانه بودن قیمت ها را به خوبی نشان می دهد.

شرکت سرویس کامپیوتر تهران بخش زیادی از خدمات خود را به شکل آنلاین ارائه می کند. در واقع شما می توانید از خدمات غیر حضوری شرکت نیز بهره مند شوید. مشاوران فنی سرویس کامپیوتر تهران اطلاعات جامع و کاملی درباره کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهند.

خدمات عیب یابی و تعمیرات شرکت سرویس تهران در مدت زمان کوتاه و با بالاترین کیفیت عرضه می گردد. اگر چه برخی از قطعات نیاز به زمان طولانی برای تعمیر و عیب یابی دارند اما این شرکت زمان تعمیر یا عیب یابی را به حداقل ممکن می رساند.

5/5 - (1 امتیاز)