تعمیر کامپیوتر

 

تعمیر کامپیوتر از مهمترین و حساسترین مراحل نگهداری یک سیستم الکترونیکی می باشد.سیستم کامپیوتر بسیار حساس می باشد و بالافاصله بعد از خرابی نیاز به سرویس دارد و نباید مشکل را نادیده گرفت.

بهترین راه حل ارتباط با کارشناس حرفه ای می باشد تا بتواند مشکل را تشخیص دهد. و یا میتوانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با کارشناسان تعمیر کامپیوتر تماس بگیرید و برای رفع مشکل به وجود آمده اطلاعات کسب کنید.

تعمیر کامپیوتر نظیر سرویس مربوط به سخت افزار کامپیوتر و همچنین سرویس مربوط به نرم افزار کامپیوتر می باشد و مواردی بسیاری که در ادامه برای آشنایی بیشتر به آنها اشاره خواهیم داشت.

نکته قابل توجه در خصوص تعمیر کامپیوتر که باید مد نظر داشت، این است که تعمیر کامپیوتر به هیچ عنوان توسط فرد معمولی صحیح نمی باشد و باید فرد متخصص و ماهر اینکار را انجام دهد چرا که این شخص به تمام جزئیات سیستم از نظر سخت افزاری و همچنین نرم افزاری واقف می باشد.

برخی مواردی که در تعمیر کامپیوتر مورد اهمیت می باشند عبارتند از :

 

  •  عیب یابی و بررسی ایراد های به وجود آمده در قسمت سخت افزار کامپیوتر
  •  عیب یابی و بررسی ایرادهای به وجود آمده در قسمت نرم افزار کامپیوتر
  •  نصب برنامه های کاربردی مناسب با سیستم کامپیوتر
  •  نصب و ارتقاء ویندوز در ورژن جدید
  •  بررسی سلامت درایورها
  •  چک کردن قطعات الکترونيکي داخلی و خارجی دستگاه کامپیوتر
  • تست کامل و به صورت دقیق صفحه نمایش کامپیوتر
  • هارد کامپیوتر به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد
تعمیر کامپیوتر

خدمات کامپیوتر مجموعه  آريا

اسمبل سیستم

اسمبل سیستم حرفه ای

اسمبل سیستم های طراحی و گیمینگ به شدت کار حرفه ای و نیز به تخصص چندین ساله دارد که انجام اسمبل و مونتاژ در محل توسط افراد تعلیم دیده و با تجربه آماده انجام خدمات اسمبل و مونتاژ و تنظیمات صحیح بایوس میباشد.

اسمبل سیستم

نصب ویندوز در محل

لازم به ذکر است که خدمات نرم افزاری از قبیل نصب ویندوز در محل – نصب نرم افزارهای کاربردی و عمومی و گرافیکی – رفع کندی ویندوز و رفع مشکلات نرم افزاری یکه دیگر از خدمات قابل اراییه در سامانه تعمیر کامپیوتر آریا می باشد.

تعمیر کامپیوتر خانگی

تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

خدمات شرکت تعمیر کامپیوتر آریا تعمیر قطعات کامپیوتر از قبیل تعمیر پاور-تعمیر مادربرد و ..   تعمیر قطعات لپ تاپ مدار شارژ مدار پاور GPU گرافیک مشکلات بایوس BIOS و چیپ های شمالی و جنوبی در تعمیرگاه شرکت میباشد.

اسمبل سیستم

خدمات شبکه و کابل کشی

خدمات اکتیو و پسیو شبکه کابل گشی و داکت کشی و شبکه کردن کامپیوتر های محل کار و شرکت شما و اشتراک گذاری پرینتر ها و درایو های مشترک و برقراری امنیت شبکه و رفع مشکلات کندی شبکه های کامپیوتری از خدمات شرکت ما میباشد.

اسمبل سیستم

عیب یابی و رفع مشکل سیستم

عیب یابی سیستم کامپیوتر و لپ تاپ در محل و در حضور شما یکی از بهترین راه حل ها برای صرفه جویی در وقت شما عزیزان و سهولت در انجام خدمات عیب یابی و تعمیر کامپیوتر در محل و منزل شما دوستان میباشد.

تعمیر کامپیوتر خانگی

اسمبل سیستم های طراحی

خدمات اسمبل انواع سیستم های طراحی در مجموعه آریا به صورت صفر تا صد انجام می شود. خدمات ما از خرید و سفارش قطعات مد نظر شما برای سیستم ها تا آخرین مرحله اسمبل و تحویل سیستم به شما عزیزان می باشد.

تعمیرات کامپیوتر 

 

تعمیرات کامپیوتر ، کامپیوتر ها با وجود کاربرد فناوری و تکنولوژی در طراحی و ساخت آنها، به دلیل سیستم های حساس و پیچیده ای که دارند نیاز به مراقبت دارند و همچنین نحوه استفاده صحیح از این دستگاه نیز مهم تلقی می شود. از این دستگاه در طول شبانه روز استفاده زیادی می شود و سرویس و تعمیرات کامپیوتر یک امر ضروری می باشد.

کامپیوتر دستگاهی مصرفی فرسایشی می باشد و در حفظ و نگهداری آن باید دقت شود. کامپیوتر ها حاوی نرم افزارهای متفاوت و همچنین فایل های مهمی می باشد که حفظ آنها برای افراد دارای اهمیت بسیاری است.

با تعمیرات کامپیوتر در زمان مناسب می توان از نرم افزار ها و همچنین برنامه ها و سیستم این دستگاه محافظت کرد.بی شک مهمترین وسیله الکتریکی در دنیای امروز کامپیوتر است. این وسیله قابلیت پوشش دهی اکثر نیازهای کاربران را دارد. قابلیت پوشش تمام نیازهای کاربران سبب شده این سیستم به خدمات گوناگون نیاز داشته باشد.

تعمیرات کامپیوتر در طول زمان استفاده ی چندساله از دستگاه باعث می شود که عمر دستگاه افزایش پیدا کند و ما در مجموعه خود  خدمات تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در محل شما کاربر عزیز را میتوانیم ارائه دهیم. مهمترین اقدام برای تامین امنیت کاربران باشد.

جهت تماس و ارتباط با تکنیسن حرفه ای با ما در ارتباط باشید

تعمیرات کامپیوتر و دلایل آن 

 

چنانچه رایانه شما به درستی کار نمی کند، چندین مرحله ابتدایی وجود دارد که می توانید قبل از جستجوی کمک حرفه ای، مشکل را تشخیص داده و برطرف کنید. دراین مطلب چند مرحله اساسی عیب یابی برای تعمیر کامپیوتر را باهم بررسی میکنیم :

 

رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید: این ساده ترین و مؤثرترین راه حل برای بسیاری از مشکلات رایانه است. گاهی اوقات، یک راه اندازی مجدد ساده می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

ویروس های احتمالی درسیستم را بررسی کنید: اگر رایانه شما کند کار می کند یا عملکرد غیرمعمول دارد، ممکن است توسط یک ویروس یا بدافزار آلوده شده باشد. می‌توانید از نرم‌افزار آنتی‌ویروس برای اسکن رایانه خود و حذف هرگونه ویروس استفاده کنید.

آپدیت برنامه ها: مطمئن شوید که سیستم عامل و نرم افزار شما به روز هستند.نرم افزارهای داخل سیستم به طور مرتب باید با نسخه جدید آپدیت شود.این مورد را مرتب انجام دهید.

ارتباط کابل های کامپیوترو سخت افزاری را بررسی کنید: شل شدن کابل ها یا اتصالات می تواند باعث ایجاد مشکل شود. اطمینان حاصل کنید که همه کابل ها و سیم ها به درستی به رایانه و تجهیزات جانبی شما وصل شده اند.

برنامه های غیر ضروری را حذف کنید: هر برنامه ای را که دیگر استفاده نمی کنید یا به آن نیاز ندارید حذف کنید.

تعمیرات کامپیوتر

مشکلات سخت افزاری را بررسی کنید: اگر رایانه شما هنوز مشکل دارد و به درستی کار نمی کند، ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد. هرگونه مشکل ظاهری در سیستم وجود یک مشکل جدی را به شما اعلام میکند.

یکی از رایج ترین دلایل تعمیر کامپیوترمشکلات سخت افزاری می باشد. قطعاتی مانند هارد دیسک، منابع تغذیه، رم و کارت‌های گرافیک ممکن است به دلیل فرسودگی یا سایر مشکلات از کار بیفتند و دچار مشکل شوند.

داغ شدن بیش از حد: اگر کامپیوتر بیش از حد داغ شود، می تواند باعث خرابی سخت افزار یا مشکلات دیگر شود. یک تکنسین تعمیر کامپیوتر می تواند فن ها و دریچه ها را تمیز کند و در صورت لزوم قطعات معیوب را تعویض کند.

مشکلات برق: نوسان یا قطع برق می تواند به سخت افزار رایانه آسیب برساند. تکنسین تعمیر کامپیوترقادر به این است که بتواند مشکلات ناشی از برق را تشخیص داده و آن را تعمیر کند.

آسیب فیزیکی: افتادن سیستم ، ریختن مایعات و سایر حوادث می تواند باعث آسیب فیزیکی به رایانه شود و در نتیجه مشکلاتی مانند شکستگی در صفحه نمایش ، آسیب وارد شدن به صفحه کیبرد و شکستگی در بدنه را ایجاد کند

اگر در انجام مراحل ذکر شده با مشکل مواجه شدین ، حتما به یک کارشناس حرفه ای جهت رفع مشکل و تعمیر کامپیوتر مراجعه کنید، به خاطر داشته باشید که قبل از انجام هرگونه تعمیر یا تغییر در رایانه خود از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از پاک شدن همه اطلاعات سیستم جلوگیری کنید.

درخواست اعزام تکنسین کامپیوتر

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

تعمیر کامپیوتر در محل

 

اگر شما هم با تمامی کار های روزانه، کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد؛ مثلا بخواهید نرم‌افزاری نصب کنید و سیستم ارور دهد؛ یا به مشکل شبکه بربخورید؛ یا هزاران مشکل دیگر که فقط شرکت های خدمات تعمیرات کامپیوتر بتوانند حلش کنند و شما مجبور باشید در ترافیک و آلودگی هوا دنبال یک خدمات تعمیر کامپیوتری خوب بگردید و کامپیوترتان را با هزار استرس و دغدغه به او بسپارید و منتظر باشید تا به شما خبر دهد تا مجددا به آنجا مراجعه کنید.

سامانه تعمیر کامپیوتر در محل و حضوری در تهران آماده سرویس سریع و فوری به شما عزیزان در زمینه تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر در تمام نقاط تهران میباشد.

در تمام این مدت تمام کارهای شما روی هم تلنبار می‌شوند و شما دائم نگران فایل‌ها و اطلاعات شخصی خود خواهید بود و از خود می‌پرسید چطور اعتماد کردید و کامپیوترتان که پر از فایل‌های شخصی است را به آنها سپردید؟! با استفاده از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل آریادیگر چنین مشکلاتی نخواهید داشت.

تعمیر کامپیوتر در محل

خدمات کامیپوتر آریا در محل 

خدمات کامپیوتر در محل تهران به این صورت می باشد که افراد توسط یکی از روش های ارتباطیبا مراکز خدماتی که در خصوص تعمیرات و سرویس دستگاه کامپیوتر در تهران فعالیت دارند، با گفتنایرادات پدید آمده در سیستم کامپیوتر خود، با این مراکز هماهنگ شده و درخواست کارشناس فنی به صورت حضوری جهت رفع مشکلات کامپیوتری می کنند.

بعد از نصب و راه اندازی سیستم عامل ویندوز بر روی کامپیوتر لازم است نصب نرم افزار ها و برنامه های کاربردی و اجرایی صورت گیرد. برخی از نرم افزارها می باشند که به صورت عمومی هستند و بیشترمصرف کنندگان از آنها استفاده می کنند و در واقع نصب آنها متداول می باشد و نبود آنها مشکل ایجاد می کند.

برنامه هایی مانند:

  1. نرم افزار در زمینه دانلود
  2. نرم افزار در زمینه راه اندازی و کرک ویندوز
  3. نرم افزار در زمینه پخش موزیک و ویدیو
  4. نرم افزار در زمینه آنتی ویروس ها و بروز رسانی آنها
  5. نرم افزار در زمینه انواع بازی های کامپیوتری

جدید بودن این برنامه ها و همچنین نرم افزار ها بسیار حائز اهمیت می باشد.نصب صحیح برنامه های اجرایی و نرم افزار هایی که کاربردی هستند، دارای اهمیت می باشند.چرا که تعداد زیادی از این نرم افزار ها به صورت اصلی نمی باشد و از عمل کرک پیروی می کنند که باید در انجام کرک دقت بالایی صورت گیرد. این موارد در خدمات کامپیوتر در محل تهران انجام می شود.

1.برطرف کردن تمامی ایرادات مربوط به بخش سخت افزاری و بخش نرم افزاری

2.مهار کردن فشار برق در مدارهای الکترونیکی دیجیتال

3.بررسی و نظارت کلی اجزا سیستم دستگاه کامپیوتر که شامل: درایو های نوری، کابل، فن، منبع تغذیه و همچنین اتصالات می باشد.

4.بستن قرارداد به صورت پشتیبانی با سازمان ها و موسسات و شرکت ها برای کنترل و بررسی به صورت منظم و به طور دوره ای و ارائه خدمات کامپیوتری به صورت کامل

5.سرویس و تعمیرات کامپیوتر و برطرف کردن ایرادات کل اجزا و قطعات که دارای عیب می باشند و در صورتی که قطعه ای قابل تعمیر نبود با تشخیص کارشناس تعویض آن انجام می شود.

6.تعمیر و رفع خرابی تمامی سیستم های کامپیوتری

7.سرویس و تعمیر قسمت پاور و یا منبع تغذیه سیستم و همچنین درایور ها و کارت گرافیک و هارد و رم سرویس و تعمیر و بازگرداندن فایل های پاک شده و همچنین اطلاعات موجود در هارد که دچار خرابی شده است، بازیابی میشود

8.سرویس و عیب یابی، تجهیزات کامپیوتر در منزل و یا محل کار شما و همچنین نصب ویندوز با ورژن جدید

خدمات کامپیوتر آریا

ارائه بهترین سرویس در سریع ترین زمان ممکن

  • تعمیر کامپیوتر در محل تهرانسامانه تعمیر کامپیوتر در محل و حضوری آریا در تهران آماده سرویس سریع و فوری به شما عزیزان در زمینه تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر در تمام نقاط تهران میباشد.
  • تعمیرات لپ تاپ در محل حضوریاین سامانه جهت انجام تعمیرات لپتاپ در محل و منزل شما عزیزان راه اندازی و با پرسنلی متخصص و با تجربه برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ شما اماده سرویس دهی در تمام نقاط تهران میباشد.
  • نصب ویندوز در محل و منزللازم به ذکر است که خدمات نرم افزاری از قبیل نصب ویندوز در محل – نصب نرم افزارهای کاربردی و عمومی و گرافیکی – رفع کندی ویندوز و رفع مشکلات نرم افزاری یکه دیگر از خدمات قابل اراییه در سامانه تعمیر کامپیوتر آریا می باشد.
  • عیب یابی و رفع مشکل سیستم درمحلعیب یابی سیستم کامپیوتر و لپ تاپ در محل و در حضور شما یکی از بهترین راه حل ها برای صرفه جویی در وقت شما عزیزان و سهولت در انجام خدمات عیب یابی و تعمیر کامپیوتر در محل و منزل شما دوستان میباشد.
تعمیرات کامپیوتر
خدمات کامپیوتر
تعمیر قطعات کامپیوتر و لپ تاپ

از دیگر خدمات شرکت تعمیر کامپیوتر تهران تعمیر قطعات کامپیوتر از قبیل تعمیر پاور، تعمیر مادربرد و …   تعمیر قطعات لپ تاپ مدار شارژ مدار پاور GPU گرافیک مشکلات بایوس BIOS و چیپ های شمالی و جنوبی در تعمیرگاه شرکت میباشد.

خدمات شبکه و کابل کشی

خدمات اکتیو و پسیو شبکه کابل گشی و داکت کشی و شبکه کردن کامپیوتر های محل کار و شرکت شما و اشتراک گذاری پرینتر ها و درایو های مشترک و برقراری امنیت شبکه و رفع مشکلات کندی شبکه های کامپیوتری از خدمات شرکت تهمی کامپیوتر تهران میباشد.

خدمات نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ

نصب انواع ویندوزهادر محل، نصب کامل درایورهای سیستم حضوری، پارتیشن بندی هارد، نصب نرم افزارهای کاربردی در منزل، نصب برنامه های گرافیکی در محل کار، نصب انتی ویروس های اورجینال، شبیه ساز های موبایل

خدمات سخت افزاری کامپیوتر

عیب یابی کامپیوتر و لپ تاپ در محل، رفع مشکل کندی هارد، تعویض هارد و دی وی دی درایو، فروش قطعات لپ تاپ و کامپیوتر، تعمیر قطعات رایانه و لپ تاپ در محل، ارتقا سیستم حضوری، خاک گیری و سرویس کامل فن ها در منزل محل کار

خیلی متعهد به کارشون هستند که در این دوره زمونه کمتر پیدا میشه

علی کامرانیصاحب کسب و کار

قیمت و خدماتشون بی نظیره

ناصر کمالیصاحب کسب و کار

15+سال تجربه
4kپروژه اجرایی
12گواهینامه دریافتی
850مشتری دائمی
29kکارشناس کامپیوتر